czwartek, 24 sierpnia 2023

Milaczek

Eulemur rufifrons  lemuria rdzawoczelna



8 komentarzy:

  1. Oswojony czy przekupiony?
    Ogon ma bardzo długi,chyba większy od niego!👍😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ryszard Dorożała24 sierpnia 2023 20:55

    Cześć ! Pozdrówcie tego słodziaka ode mnie 😊. Tak zwyczajnie - po polsku

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki milutki ten lemur. Pozdrowienia z deszczowego Poznania o poranku. Obejrzałam o świcie zaległe reportaże i zbieram się do pracy. Mam nadzieję, że przed końcem podróży będzie jeszcze jakaś relacja. S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą jeszcze relacje może nawet będzie trzeba wstawić je w polsce

      Usuń
  4. Słodziak ten lemurek. Takiego jeszcze nie widziałam. Był sam? Inne się nie pokazały? Czekam na wiadomość o szczęśliwym powrocie do domowej rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było całe stadko lemurów i niedługo wracamy

      Usuń
  5. Odpisałam ale chyba nie przeszło. Wracajcie szczęśliwie do domu.

    OdpowiedzUsuń