poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Safari po rzece Zambezi

 





4 komentarze:

  1. Po raz kolejny jestem pod ogromnym wrażeniem zarówno Twoich niesamowitych przygód oraz komentarza. Osobiście wolę bardziej luksusowe warunki mieszkaniowe i sanitarne. W moim ulubionym szpitalu są podobne do tych nad rzeką a personel bardzo przypomina mi afrykański faunę.
    Do szybkiego zobaczenia w Poznaniu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna niesamowita relacja! Kalino! Gdy tak pluskałaś się blisko brzegu, obawiałem się czy nie podpłynie do Ciebie jakiś ciekawski krokodyl..
      A podobno hipopotamy są sprawcami największej liczby śmiertelnych wypadków w Zambezi..a Wy tak blisko nich..
      I to "mieszkanko" wśród słoni..Jak było w nocy, gdy spaliście w tym namiocie?
      Czy dzikie zwierzęta podchodziły blisko nocą?Ja miałbym trochę "pietra"A Ty? Nie bałaś się?

      Usuń
  2. Twój operator jak zwykle stanął na wysokości zadania.Policzyłam wszystkie słonie i hipopotamy.Caly reportaż bardzo atrakcyjny.No i pełen luksus ! A kto przygotował podkład muzyczny?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wow wow! What an adventure! I hope the elephants were friendly neighbors :-) Love the music too!

    OdpowiedzUsuń